|
|
Farbror Ghillie är bra han!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Penny funderar över varför man skall bada.
|
|
|
|
Får jag bara en anledning så kan jag väl göra det ...
|
|
|
|
Lysekil: Vackert men regnet hängde i luften...
|
|
... inte bara hängde! Men uppslutningen var god.
|
|
Lysekil: Spanniel i full fart....
|
|
Lysekil: Uffe och Puch får feedback.
|
|
|
|
Penny på upptäcktsfärd vid stugan i Lysekil.
|
|
På semester hos svärmor...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gamla kärringar kan också leka...
|
|
|
|
Bellamy 12 veckor (Hane 2)
|
|
Ventress 12 veckor (Hane 3)
|
|
|
|
Bellamy och Ventress i hundgården (10 veckor)
|
|
Gänget på jaktvecka i Luboträsk.
|
|
Flea vill låna Ghillies pinne.
|
|
|
|
|
|
Ida på besök hos valparna.
|
|
Foto: Anne Imeland
Maja har nu ÄNTLIGEN fått tillbaks sin gamla koja ... Och hon stormtrivs!
|
|
Foto: Anne Imeland
Inflyttningsfest på gång eller ???
|
|
Foto: Anne Imeland
Trängsel i Kojan
|
|
Foto: Niclas Rasmusson
Majas favoritplats med kontroll över allt och alla...
|
|
|
|
Foto: Niclas Rasmusson
Hundkojan inflyttad i hundgården.
|
|
Foto: Niclas Rasmusson
Fleas första möte med 4 veckors valparna.
|
|
Foto: Niclas Rasmusson
Familjebild.
|
|
Foto: Niclas Rasmusson
Lexie (Ghillies kullsyster) på Fäviken Game Fair -09. Tänk om man hade haft Stefan Hanssons Kamera...
|
|
Foto: Niclas Rasmusson
Ghillie på Fäviken Game Fair-09. Bästa Springer spanniel på lördagens apportertingstävling.
|
|
Foto: Stefan Hansson
Ghillie.....he's got the look!
|
|
Foto: Stefan Hansson
Man får lära sig att markera vattenapporten...
|
|
Foto: Stefan Hansson
....allt det man lär sig skall smältas också..
|
|
Foto: Niclas Rasmusson
Släpp fångarne loss, det är vår!
|
|
Foto: Anne Imeland
Rita och Maja på toppen av Trysilfjället.
|
|
Foto: Niclas Rasmusson
Flea tillsammans med Busy och Ramp hemma hos Annikken.
|
|
Foto: Niclas Rasmusson
2009-06-28, 08.00 Precis hemkommen Rita med sina valpar.
|
|
Foto: Anne Imeland
Ghillie och Maja.
|
|
Foto: Anne Imeland
Ghillie på andjaktspremiär 2008
|
|
Foto: Niclas Rasmusson
Högdräktig Rita.
|
|
|
|
|